lördag 23 maj 2015

Broderat armband

Här kommer bilder på ett armband som blev färdigt idag. Det är sytt med korsstygn på läderimitation, en materialsats som jag impulsköpte på Make & Create för ett par veckor sedan. (Det var egentligen helt andra saker jag skulle beställa, men som vanligt "råkade" jag klicka på en del grejer som inte alls var planerade.)

Det var lätt och roligt att sy, och blev ganska fint tycker jag. Men det märks alltför tydligt att man inte blir yngre direkt, jag börjar få väldigt svårt att se ordentligt när det är mörk bakgrund. Men färdigt blev det i alla fall, och jag har bara gjort ett enda fel.....ett av korsstygnen är sytt i fel färg, men jag säger inte vilket ha, ha!



1 kommentar:

  1. Vauv vad snyggt det blev! Härliga färger som vanligt! Gillar, gillar!

    SvaraRadera