onsdag 16 december 2015

Julpyssel - on - a - budget

Jag har en väldigt snäll och omtänksam sambo! En dag kom han hem efter att ha handlat lite grejer på Clas Ohlson, bland annat två stycken storpack glitterlim till mig! En perfekt present till en julpysslare! Ett bra tips om man vet med sig att man behöver stora mängder glitterlim är alltså att besöka närmaste Clas Ohlson-varuhus, de tar bara 59 kronor/paketet!















Och så insåg jag också att jag behövde införskaffa en håltång till mitt  julpysslande. Min vana trogen så tog jag en titt på Panduros hemsida. Så klart hade de en håltång, den kostade dock 199 kr och jag tyckte inte jag hade riktigt råd med det just då. Så jag googlade lite......

Och minsann, jag hittade en håltång för bara 39:90 på BILTEMA av alla ställen. Så sambon fick stanna till där  och inhandla ett exemplar till mig. Den fungerade alldeles utmärkt kan jag meddela! Den dyra tången på Panduro är säkert av bättre kvalitet, och fungerar kanske bättre om man ska klippa i läder eller något liknande. Men till mitt papperspysslande så funkar det utmärkt med den tången för 39:90!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar