måndag 23 juni 2014

Reviderad lista

Här har flitens lampa lyst en hel del på sistone minsann. Och en titt på min top-10-UFO-lista visar att hela 6 olika projekt har blivit färdiga sen jag gjorde min lista! Det känns bra att vara färdig med någonting för en gångs skull, även om många projekt återstår....nu ska jag välja ut 6 andra ofärdiga pyssel och sätta upp dem på listan!

Så här blev den nya listan:

Nya top-10-UFO-listan

1. Insynsskydd av mormorsrutor
2. Mini Mania Scarf
3. Året Runts mysteriestickning 2014
4. Sjalen Harry i Nordlys
5. Prinsesstårtsgrytlapp
6. Hemliga Mandarinprojektet.
7. Virkat kuddfodral "Mexican Sunset"
8. The Pianopall Makeover.
9. Tomtelyktor
10. Paper Pinwheel´s

Extralistan:

P1. Rutor till pläd i KUKA  Magic Wool de Luxe
P2. Virkad huv till skrivaren.
P3. Kedjor i Eskimo. (Julpynt)
P4. Korgar och burkar till förvaring av pysselmaterial.

Och här följer bilder på mina färdiga alster:


Morning Sun-pläden äntligen färdig

 
Dammsugare i Tilda-garn
En Mandala till Lucy
Scarf i Zauberball
Grytlappar i Muskat Soft


Dörrstopp gjord med servettdecoupage på en sten.









































































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar