tisdag 30 maj 2017

En virkad Mandala

Som vanligt har jag en massa projekt som inte är färdiga. Trots det så började jag på detta, eftersom jag kände att jag behövde göra någon liten grej som blev färdigt snabbt.

Hittade beskrivningen till denna i bloggen ByMimzan. Garnet är Catona och finns att köpa hos Favoritgarner.





















Så här blev den när den blev färdig! 38 cm i diameter skulle den bli, fast min är hela 43 cm. Jag virkar för löst, som vanligt.






















Nu ska jag ta tag i ljusbollarna igen, de blev inte alls bra. Men jag vill verkligen ha dem, så jag har inte gett upp riktigt än.






2 kommentarer:

  1. Vilken vacker mandala duk! Jag älskar färgerna!

    SvaraRadera
  2. Tack! Färgerna är lite mildare än de jag brukar använda, men jag tycker också att de är jättevackra!

    SvaraRadera