söndag 3 januari 2016

2016
























Då var det ny månad igen Till och med nytt år faktiskt. Något jul och nyårsfirande blev det inte direkt här, jag är ganska trött och sliten fortfarande efter de sista jobbiga åren. Men alla problem jag har haft är i stort sett över nu, så förhoppningsvis så är jag snart pigg och glad igen. Nu hänger det egentligen bara på mig själv att få ordning på mitt liv.

Naturligtvis ska jag fortsätta med att försöka få färdigt alla mina påbörjade pyssel och handarbeten. Det blev ju lite julpysslat denna jul i alla fall, och nu har jag faktiskt stickat färdigt mössan och vantarna som jag började på i December 2014.






































Så här såg garnet ut från början:




















Och så har jag stickat färdigt de fyra sista av disktrasorna för 2015 också.


















Så nu är hela min samling av Månadens disktrasa 2015 från Hildurs barnbarn komplett:
(Länk till mitt gamla inlägg om disktrasorna)























En ny pläd i ICE Primadonna är påbörjad, den gör jag ett separat inlägg om



















.

2 kommentarer:

  1. Så mycket vackert här varje gång man tittar in. Mössan och vantarna var jätte härliga och alla dina disktrasor var helt ljuvliga. Jag älskar när du vågar använda färg.

    Sköt om dej och ha det riktigt gott!

    SvaraRadera
  2. Tack,du är så snäll! Ja, jag tycker verkligen om färg, jag är beroende av att ha mycket färg omkring mig för att må bra. Tror aldrig att jag kommer att använda disktrasorna faktiskt, de får ligga i köket som dekoration :-)

    SvaraRadera