tisdag 27 januari 2015

Pyssel- och bloggstiltje...

Ja, då har nästan hela Januari gått, och något bloggande har det inte blivit på länge. Inte så mycket pysslande heller, tyvärr. Både min och sambons pappor dog i slutet på förra året, så det har varit fullt upp med det praktiska i anslutning till detta.

Men jag har åtminstone kommit mig för att införskaffa två förpackningar av Biltemas berömda Hoppa Hage-mattor som så många handarbetare använder för att blocka sina alster. Himla bra uppfinning, främst för att de inte tar så stor plats i förpackningen, men snabbt kan byggas ihop till den form och storlek man behöver. Hyfsat billiga är de också, 99 kr per förpackning.

Jag har ju en del arbeten som är färdiga men som jag inte har orkat blocka, förhoppningsvis kan jag komma mig för att göra detta nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar